2012. október 22., hétfő

Prológus ~Why?

Sziasztok.
Meghoztam a Prológust és az első részt is megfogom előreláthatólag holnap vagy pénteken. :) Remélem tetszik..:$
Komizni és 'Tetszik'-ezni ér..:) :*
Xoxo: MeowNikii


Why?







A konyhaasztalnál ültem, bal kezemben a legfrissebb napilapot tartva. Lábaimat ütemre dobbantottam a parkettához és a kávémat szürcsölgettem. Vártam. Hogy mire? Talán valami égi jelre, ami természetesen nem érkezett meg.
Poharam aljára pillantottam és kiittam az utolsó kortyot is belőle. Engedtem, hogy a maró folyadék lefolyjon nyelőcsövemen majd türelmetlenül kinyitottam a kezemben tartott újságot.
Ahogy sejtettem. Megint én vagyok a főtéma. Mindennap ez van amióta felmondtam az állásomon.
Szemeimet gyorsan átfuttattam a szalagcímen majd a cikket el sem olvasva hajítottam el a sarokba az újságot.

,,Zayn Malik miatt hagyta ott jól fizető állását Rebecca Scott. Most már bizonyos: Több volt a két fiatal között mint barátság."

Milyen igaz. Több volt. Sokkal több! Volt valamim tőle ami örökre megmaradt.
Szemeimet az étkező melletti bejárat felé fordítottam. El kellett tűnnöm innen! Túl sok volt ez a hercehurca ami körülölelte az életemet.
A következményekbe bele sem gondolva, hirtelen felpattantam és rohantam a szobámba. Előkaptam a szekrényem mögül a bőröndömet és kinyitottam a szoba közepén. Utoljára körülnéztem a helyiségben és azt kívántam, hogy bárcsak visszafordíthatnám az időt. A hatás elérése végett még szemeimet is becsuktam és erősen koncentráltam rá. Természetesen mikor újra kinyitottam íriszeimet a jelenben találtam magam. Mily meglepő!
A gardróbomhoz sétáltam és amit csak tudtam kivettem belőle. Sortok, pólók, nadrágok, ruhák, cipők, táskák, kiegészítők és persze a fehérneműk. Szemeim kicsit elidőztek a szekrény belsejébe ragasztott magzat fényképén.  Mutatóujjamat lassan végighúztam rajta majd a hasamhoz emeltem a kezeimet. Megsimogattam és elmosolyodtam. Most már minden jobb lesz. Sokkal jobb.
Miután végeztem, előkaptam egy tollat meg egy papírt és írni kezdtem.

Drága Zayn.
Már régóta el kellene mondanom valamit, de amikor elindulok hozzád mindig inamba száll a bátorságom és visszafordulok.
Tudom személyesen sokkal emberibb lenne, de félek. Félek a reakciódtól és, hogy mit szólnál hozzá. Hiszen úgy is tudom..ó de mennyire, hogy tudom.
Gyerekünk lesz Zayn! Igen jól olvastad. Terhes vagyok. Tőled! A 4. hónapban járok. Nem tudom, hogy lány lesz-e vagy fiú, de nem is érdekel, hiszen az a legfontosabb, hogy egészséges legyen.
Tudod miért csak most mondom el neked? Mert tudom, hogy azt akarnád, hogy vetessem el mert csak rosszat tenne a One Direction karrierjének. Bár tudom, hogy így lenne a helyes, de ez a legjobb dolog ami valaha történt az életemben, így remélem megbocsájtod, hogy a saját fejem után megyek.
Mire ezt a levelet olvasod én már rég a repülőn fogok ülni. Elmegyek Amerikába. Felmerülhet benned a kérdés, hogy miért teszem ezt. Miattad! Csakis miattad. Meg talán a magam, és a gyerekünk érdekében is. Úgy érzem, hogy ez a helyes cselekedet. Megnyugodhatsz nem mondom el senkinek, hogy te vagy az apja. Ismersz, mindig jól tudtam titkot tartani.
Remélem nem bánod de az én vezetéknevem alapján nevezem el. Mert ugye neked 'semmi közöd' nem lesz hozzá, így furcsa lenne ha a te nevedet viselné.
Szeretlek Zayn. Szerettelek mindig, szeretlek most is és mindig is szeretni foglak! Te vagy az életem érted?! Te!
Szörnyű érzés lesz itt hagyni Londont, de muszáj. Add át kérlek a fiúknak, hogy szeretem őket és könyörgök mondd meg Lou-nak, hogy sajnálom, hogy szégyent hoztam rá. 
Kérnék még egy valamit ha lehet. Majd mesélj a gyerekeidnek rólam, kérlek! Rebecca April Scott-ról akit szerettél és akitől van egy féltestvérük.
Remélem sosem felejtesz el és mindig mosolyogni fog a lelked ha rám gondolsz. Még akkor is amikor nem leszek az élők között.
Szeretlek Zayn Javadd Malik!
Becca xx

A könnyben ázott lapot összehajtottam és beraktam egy borítékba. Gyöngybetűkkel ráírtam Zayn nevét majd elraktam a kis táskámba.
Bőröndömet magam után húzva, megfordultam a küszöb előtt és még utoljára visszanéztem. Sóhajtottam és kulcsra zártam az ajtót.
Ezután beültem fekete járművembe, majd beindítottam az autót és kikanyarodtam az utcánkba.
Csak akkor tudatosult bennem, hogy elindultam az új életem felé. Valahová ahol még nem jártam, de minden bizonnyal jobb lesz mint az itteni életem.



12 megjegyzés:

  1. ÚRISTEN*--------*
    Beleszerettem^^♥ ,Imádom,egyszerűen tökéletes már most!!!♥ Nagyon várom az 1.részt:)) xxx♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm <3 :))) Tényleg nagyon jól esik, hogy ezt írod..:))
      Sietek az Első résszel..:$ <3
      Xoxo:MeowNikii

      Törlés
  2. Csajszi! Ejha!:DD Imádom! Olyan jól írsz! Élmény olvasni! Már most tudom, hogy meg fogsz engem siratni ezzel a történettel, de kit zavarxD Nagyon várom a folytatást;)
    Puszi: Cheesegirlxxoo

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm Cheesegirl..:') <3 Nagyon örülök, hogy várod a folytatást..:)) <3
    xoxo:MeowNikii :*

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó.:D remélem hamar hozod az első részt,mert nagyon megmozgattad a fantáziám.:D siess:) puszii:Krisztii xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :D
      Ma már fent is lesz az első fejezet..:))
      Sietek! :D
      Xoxo: MeowNikii :*

      Törlés
  5. Hát Niki. Nem tudom szavakba önteni, amit most érzek. Keserűség, sírás, szomorúság, öröm. Itt minden van. Rám leginkább most a szomorúság jellemző, de nem baj. Kérlek hozz gyorsan részt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméltem, hogy tetszeni fog..:))
      Gyorsan fogom hozni ne aggódj..:) <3
      Xoxo: MeowNikii :*

      Törlés
  6. nagyon jó, eddig nagyon tetszik :))
    amúgy ez egy részlet a történetből vagy mi? ez meg fog velük történni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :D
      Igen ez egy részlet..:) Ez lesz az Első évad utolsó fejezete..bár abból is csak egy részlet..:'D Hopp..túl sokat mondtam..:))) <3
      Xoxo: Meownikii :*

      Törlés
  7. ooohhh szóval első évad.. hmm és akkor utána a második, amiben vagy Zayn keresi meg Rebeccat vagy ő Zaynt , és boldogan élnek :33 haha

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondhatok semmit! :DDD <3
      Hogy tetszett az első rész? :3 :$ :))
      xx

      Törlés