2012. december 24., hétfő

Merry Christmas

Boldog Karácsonyt lányok!! :")
Nagyon restellem hogy nem hoztam részt ilyen régóta..
Az a helyzet, hogy a szünetben akartam hozni csak eltiltottak a gèptől ( most is telefonról vagyok ) majd fellèpésem volt így sem időm, sem lehetősègem nem volt felrakni. Sajnálom..
Az új fejezetet az ünnepek után 100% hogy hozom!! Ha nem üssetek le! :D
Na mint láttátok új designet kapott a blog és nekem nagyon tetszik!(Remèlem nektek is.)
Szeretnèk veletek bensőségesebb kapcsolatot ápolni èpp ezèrt minden rész előtt felrakok nèhány kérdést, amire szeretnèm ha válaszolnátok. :") Ezt most is megteszem ha már Karácsony van.:D
1: Mit kaptatok Karácsonyra? :))
2: Hogy telnek az ünnepek?
3: Ti vettetek esetleg készítettetek ajándèkot a szüleiteknek? :)))
Válaszoljatok hozzászólásba illetve ha szeretnètek írjátok meg èszrevèteleiteket a bloggal kapcsolatba! :)
Kellemes ünnepeket drágáim!! <3

U.i.: HAPPY BIRTHDAY LOUIS!!!! YOU ARE MY HERO FOREVER AND EVER!! I LOVE YOU! <3 :")

4 megjegyzés:

  1. Szia MeowNikii! :)

    Először is, remélem, hogy nem kell leütni, és hamar hozod a részt! :D
    Másodszor, válaszolok, ha már ilyen szépen kérted! :D
    1: Magassarkút a szalagavatómra, harisnyát, hogy télen is hordhassam a szoknyáimat :D, telefont, néhány ékszert, pl húgomtól angyalszárnyas fülbevalót *.*
    2: Nagyszülők látogatásával, sok alvással és evéssel, nemsokára meg kezdek megint tanulni..
    3: Vettünk, mert készíteni ne volt se ihletünk, se tehetségünk.. :D

    Na remélem gyorsan hozod az új részt! :)

    Sok puszi és nagyon boldog Karácsonyt így utólag-közben is,
    Summersmile♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ígérem megpróbálom a lehető leghamarabb hozni!! <3 Köszönöm, hogy válaszoltál a kérdésekre..:") :D Nagyon Boldog Karácsonyt neked is igaz, hogy már elmúlt, de nem baj..:") <3 :D

      Törlés
  2. Sziasztok! Sajnos én is csak most kerültem gép elé, és csak most láttam mit írtál... így utólag is MINDENKINEK KELLEMES ÜNNEPEKET!
    1. Ruhát , cipőt, na meg könyvet...
    2. Lassan, és egy picit unalmasan :)
    3. Sajnos a tesómmal csak venni tudtunk, mert hogy olyan bénák vagyunk mind a ketten, hogy szerintem képesek lennénk felgyújtani az egész házat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.:)
      Semmi baj..:D Így utólag neked is Kellemes Ünnepeket!! <3
      Remélem neked is élményekben gazdag Karácsonyod volt!!
      Xoxo

      Törlés