2012. december 18., kedd

Award♥

Oh my god! Megkapta a blog az első díját..*-* Ez nem is lenne nagy dolgok másnak, nekem viszont rohadt sokat jelent ugyanis még csak az első fejezet van fent. Köszönöm szépen Strawberry.ღ-nek :D <333 :')
Szabályok:
1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.)11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.)11 embert meg kell jelölni és linkelni!



Magamról:
1.) Jelenleg 2 blogot vezetek..:)
2.) Van 3 testvérem.
3.)All day, all night az interneten lógok, vagy telefonon vagy gépen..:D
4.) Hangoskodó, feltűnő lány vagyok mégis sebezhető.
5.) Van 4 legjobb barátnőm akikért mindent megtennék. :')
6.) One Direction is my life..:D I love my life <3
7.) I am Tommo's Princess :D <3
8.) Szeretném ha lenne a blognak jövője..:)
9.) Minden egyes kommentnél vagy feliratkozónál melegség járja át a szívem ugyanis 
én úgy hiszem, hogy senkinek nem tetszik amit írok..:/
10.) Nem tudok sok dolgot mondani magamról, mivel még én sem ismerem magamat
 eléggé..
11.) Imádom a 1D tetkókat..*-* 

Kérdések:

  • Kedvenc blogod? - Minden blogot imádok ami rendesen ki van dolgozva, egy rész
 nem 10 sorból áll és nem egy 10 perc alatt dobta össze az írója..:)

  • Mióta írsz? - Blogot április óta, egyébként magamnak kis koromban is írtam
 történeteket.
  • Jelenlegi kedvenc számod(zene)??? - One Direction:Rock me <3
  • Hova költöznél legszívesebben? - London :D <3
  • Álompasid? - Louis 'TheTommo' Tomlinson <3
  • Mi leszel ha nagy leszel?:$$ -  Felnőtt..:DDD Amúgy lakberendező vagy stylist
 akarok lenni.:')) <3 Esetleg modell, de az úgyse jönne össze..:"D
  • Szeretsz olvasni? - 2 éve naponta 1 könyvet kivégeztem mostanában inkább csak az 
SzJg az amire hajlandó vagyok időt szánni. :D
  • Példaképed? - Danielle Peazer, Little Mix, Lucy Hale és a One Direction <3 :D
  • Hány blogod van összesen? - Kettő :))
  • És mennyit szeretnél? - Ha valamelyiket befejezem szeretnék újat. :D
  • Szereted a kérdéseket tesznek fel neked? - Igen. :D
Kérdéseim:
1: Milyen embernek tartod magad?
2: Mit kérsz karácsonyra? :D
3: Ask fm Vs Facebook Vs Twitter Vs Tumblr
4: Van már díjad? :)
5: Kedvenc blogod?
6: Mit nézel meg először egy blogon?
7: Ki az a blogíró aki inspirál? :) (Ha ilyen nincs lehet 'sima' író is..:D)
8: Példaképeid?
9: iPhone vagy Android?
10: Mi a fontosabb szeretni vagy szeretve lenni? :)
11: Kedvenc angol mondataid? 

Akiknek küldeném:
Heylin. 
Rebii 

Most csak ennyi embernek küldeném! :)
Sajnálom a hatalmas(!!) késést, de rengeteg fellépésem, próbám volt az elmúlt hónapokban így kicsit elmaradtam az új rész felrakásával. Voltak napok amikor éjfélig tanultam mert csak este értem haza így írni végképp nem lett volna időm. Rettenetesen sajnálom, de ma vagy holnap -bár mint két nap elfoglalt vagyok- de hozom a részt ígérem.
Xoxo


2 megjegyzés:

  1. köszönöm szépen.
    és a sok támogatást is.
    Te vagy a fő biztatom és kommentelőm. <333
    puszi(:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon tehetséges vagy én csak ott vagyok melletted és kitartok ameddig írsz!! :)) <3 Megérdemelted a díjat! <3
      Xoxo

      Törlés